Sunday 24 June 2012

Kenapa rasa macam ni ye????

Salam chantiques semua.....lamanya tak bersua....ummiayu dok ada cuma agak busy sangat....almaklumlah nak siapkan group untuk ke London Paris next year, appoinment berderet nak fitting PB to those yang nak anggun :)

Selama bertapa ni, ummiayu nak sharekan satu pengalaman sendiri dan juga pengalaman my PB Queens yang dah pakai PB ni....sebenarnya ramai yang akan rasa macam2 kesan lepas pakai PB, kesan tu kita panggil 'healing crisis'. wooot wooot apa tu?

Healing crisis ini berlaku kerana proses penyahtoksid dari dalam badan sedang berlaku. Bagus lah tu kan??? Ianya mungkin juga tidak berlaku- bergantung kepada tahap kesihatan badan uols. Berita baiknya ia selalunya berakhir dalam masa 24jam. Jangan risau kalau uolss mengalaminya- sebab ianya adalah positif kerana ia petanda penyakit uolss dibongkarkan dari dalam uollss then hilang terus nanti.

Mungkin uollss akan rasa mcm ni ye:-
1. Sakit kepala - bagi orang yang kerap sakit kepala dan migrain. Pastikan juga uollss minum cukup air. Macam ummiayu sendiri mesti 2 liter sehari

2. Sakit tulang belakang - bagi orang yang selalu mengalami sakit belakang ~ tindakan awal menyelaraskan tulang belakang. ye betul tu....sakit pinggang yang bertahun tanggung akan hilang sekelip mata je uollss

3. Terkentut dan sendawa - isssh maluuuu. tapi tu bagi orang yang banyak angin ~ tindakan membuang angin. maknanya badan uolls banyak toksik ye dan banyak angin sangat.
4. Badan rasa sedikit sakit - bagi orang yang selalu demam dan sakit sendi-sendi kerana semasa memakai Premium Beautiful seperti di dalam proses berurut

5. Payudara terasa sengal-sengal - memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja

6. Berat badan turun - confirm badan uolls tidak sesuai dengan ketinggian uolls, takpe PBkan ada

7. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat-tempat tertentu - terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid.

8. Badan terasa cergas dan lebih aktif - kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai Premium Beautiful kerana tindakan FIR.
Haaaa dah tahu kan? kalau rasa mcm kat atas tu jangan risau jangan bimbang ye keran tu sementara sangat tau....yang penting badan uolls sihat dan akan jadi lebih cantik ye. Macam Rozita Che Wan....dia memang perfect kannnnn. i loike :)

GOJESSSSS sangat......

Jom jadi macam RCW confirm abg sayang lebihhhh :)

No comments:

Post a Comment