Wednesday 13 July 2011

Ramai yang suka dengan Baju Abang Sayang & juga blog ummiayu


Salam Chantique buat semua.....
Sorry sangat ummiayu x sempat nak updated blog......busy yang amat sangat. Alhamdulillah rezeki makin bertambah....sebenarnya selepas ummiayu melahirkan blog chantique ni banyak komen positif yang ummiayu terima, antaranya :

"tahniah ummiayu coz menjadi sumber inspirasi saya untuk terus chantique"

"Wahhh kak, macam ni saya kena ada Baju Abang Sayang ni kak"

"Saya nak jadi macam ummiayu, yang sentiasa semangat, kalau boleh nak jadi leader hebat mcm ummiayu"

"ummiayu, kak puashati sangat dengan premium beautiful ni, lemak kat badan kak ni dah mula hilang la"

"Saya betul2 suka bila premium beautiful ni boleh 'push up'kan aset dibadan saya ini"

"Saya adalah masalah migrain tapi dengan pemakaian PB ni, dah mula berkurang"

"Tak sangkanya, baru 1st time saya pakai PB, ukur lilit dipinggang saya boleh berkurang 9cm serta merta, badanpun rasa macam dipeluk je"

"Alhamdulillah kak dah x sakit pinggang"

"Saya rasa lebih berkeyakinan lepas pakai PB, malah abang pun makin sayang"


ummiayu rasa seronok sangat dapat bagi kaum wanita lebih cantik dan tahu menghargai diri sendiri, maklumlah badan kita tak de ganti ye puan-puan, saudari-saudari sekalian.

Mana-mana suami kat luar sana, hadiahkanlah Baju Abang Sayang ni pada isteri tercinta.....
Cantikpun untuk awak juga.....tak gitu cik abang????

See you next entry....

Ingat ye dengan chantique, kita juga boleh kaya ;-)

"

No comments:

Post a Comment